عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از ستاره های ایران (136)

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از ستاره های ایران (136)

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از ستاره های ایران (136)

در دنیای مجازی به خصوص شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت خوبی دارند و مخاطبان هم از آن ها استقبال خوبی به عمل آورده اند.آخرین عکس های منتشر شده از ستاره های ایرانی را می توانید در زیر مشاهده کنید. 

 

حسنی را یادتان هست؟ همان کودکِ رومُخی که اوایل دهه هفتاد از برنامه کودک پخش میشد و مهرداد نظری نقشش را بازی کرده بود. خب، این اشکانِشونه!

محمدرضا جان فروتن، ستاره جذابِ پرده نقره ای این عکس را به اشتراک گذاشته و اعلام کرده که نخستین عکس از آلبوم جدیدش است. البته محمدرضا توضیح بیشتری درباره این “آلبوم” نداده و ما همچنان مطلع نیستیم که این آلبوم، آلبومِ عکس است یا آلبومِ موسیقی!
خبرِ خوشِ این چند روز را متین ستوده داد و اعلام کرد که او هم دارای 2 عدد گوش است! تبریک این موفقیتِ بزرگ به بازیگر خوب کشورمان!
منصور خان پورحیدری آخرین بازمانده از نسل خود است. آخرین بازمانده ی نسلی که موجودیتِ آن ارتباطی به سن و سال و تیم ندارد و با شاخصه ی مرام، غیرت، ادب و تشخص از بقیه هم نسل ها جدا شده است. نسلِ جنتلمنی که هیچگاه خود را به چیزی جز فوتبال آلوده نکرد و در تعصب و یکدلی یگانه بود و یگانه ماند.

 

هیچگاه زیر بار توصیه های تحزب گرایانه و سیاسی بازی های فوتبالی نرفت و عشقی جز تیم محبوبش نداشت. برای منصور خان پورحیدری دعا کنید. برای این نسلِ تکرار نشدنی دعا کنید.فرهاد مجیدی با این پست برای سلامتیِ پدر استقلال از هوادارانش التماس دعا کرد.
این هم پستِ روحیه بخشِ علی دایی تقدیم به منصور خان پورحیدری. طاقت بیار رفیق…
سلفی الهه حصاری در کنار شبنم قلیخانی، پژمان بازغی و سام درخشانی در پشت صحنه سریال “هشت ونیم دقیقه” که چند روزی است پخش آن از صدا و سیما شروع شده است. دوستانی که سریال را دنبال می کنید، چجور سریالی است؟ اگر از لحاظ سوژه بودن در سطحِ خوبی قرار دارد وقتم را برای تماشایش خالی کنم!
– یه روزی میاد که نمیدونیم کی هستیم، یارِ کی بودیم و عشقِ کی بودیم و چی هستیم…
+ نمیشه تو دلت بخونی با اون صدای نکره ت؟ دل نگرانم، این بچه دو ساعته از کیسه ش رفته بیرون هنوز برنگشته!

 

– برمیگرده. خودش میدونه که یا مالِ توئه، یا مالِ هیچکس!
+ … (سکوتِ ناشی از ناامیدی)
سردار آزمون این پست را پس از شکست تیمشان در برابر اتلتیکو مادرید به اشتراک گذاشته است. سردار جان انتظار داشتی کادر فنی اتلتیکو مادرید در پایان بازی شما را طی عملیاتی به اسارت بگیرند؟! بازی را باخته اید چرا آسمان ریسمان میبافی؟!
گودرز و شقایق را در عکس و کپشنِ احمدرضا عابدزاده پیدا کنید.
بله. افسانه پاکرو سلفی جدیدی از خود در کنار استاد کیارستمی رو کرده است. گویا خانم پاکرو کمر به تخریبِ استاد به صورتِ نرم بسته است!
سلفی هنری سوگل طهماسبی با محوریت قابِ آیفونش که یک بوفِ بینا است. (هواداران صادق هدایت به آرامش خود مسلط باشند و الکی “تاسف”ِ خود را هدر ندهند.)سلفی های دیدنی مجید یاسر بازیگر خوب کشورمان در کنار پدیر عزیزش. خداوند این تکیه گاه های آرامش بخش را برای همه حفظ کند و روح پدران سفرکرده را مورد آمرزش خویش قرار دهد.
سلفی جدید لبرون جیمز ستاره بسکتبال آمریکا با پسر نازنینش.
این هم مجموعه سلفی های هانیه توسلی و نغمه خانم. ضمن عرض معذرت خدمت همه نغمه خانم های جمع، برای نغمه خانمِ عکس آرزوی بردباری و رهایی از چنگالِ ستم داریم. (دو سلفیِ آخر خیلی نگران کننده است، امیدوارم نغمه جان مجبور به خرج کردن یکی از هفت عمرِ خود نشده باشد.)
“حنا حنا، خانوم حنا، چه اسمیه اسم شما؟! ناز آهنگ بهاره”
خودِ ترانه علیدوستی شعر ادبی نوشته بود، گفتیم ما با یک شعرِ جلف به استقبال از حنا خانمِ گل برویم.
آقا هادی پس از سال ها بالاخره رنگِ قیچی و آرایشگاه به خود دید و ماهِ صورتش را نورانی تر کرد. کودکانِ قند و عسل، همیشه شیرینی مطالب ما بودند و هستند، انشاالله همگی عاقبت به خیر شوند.
البته خودتان بهتر میدانید که مطالب ما جز کودکان عزیز، شیرینی های دیگری هم دارد که … بگذریم!
سلفی کلوز آپ پری‌ناز ایزدیار. از معدود کلوز آپ هایی است که بنا به مصلحتِ جمع، مورد بازخواست قرار نمی عکس جالب بهزاد خداویسی، محوِ وجودِ بی همتای استاد هوشنگ ابتهاج که امیدواریم سایه ی نازنینشان سالیان سال مستدام باشد.عکس هنری زیبا از مهرناز دبیرزاده، نوازنده خوش ذوقِ ساز های کوبه ای و یکی از اعضای اصلی گروه موسیقی “نوشه”. مهرناز اخیراً با ویدئو هایی که به اشتراک گذاشته، به یکی از محبوب ترین نوازنده های اینستاگرام تبدیل شده است.
عکس زیبای آزاده نامداری از دستِ فینگیلیِ دختر عزیزش گندم خانم. آزاده نامداری هم مثل مهناز افشار بخاطر اینکه سرنخ به دست مامورین FBI ندهد و امنیت فرزندش حفظ شود از گذاشتن عکس صورت این نازنین خودداری میکند!
برزو ارجمند، پوریا پورسرخ و سحر قریشی در کنار محمدحسین لطیفی کارگردان خوب سینما و تلویزیون که این دورهمی میتواند خبر از یک پروژه جدید به کارگردانی آقای لطیفی بدهد. پروژه ای که بدون شک سینمایی است، چون تا اطلاع ثانویه حضور سحر قریشی در تلویزیون ممنوع است، برای اینکه ایشان برای مخاطبینِ سر به راهِ صدا و سیما “جیز” هستند.

 

جای دارد به برزوی عزیز بابت صفای جدیدی که به سر و پیشانی بلندش داده است، تبریک عرض کنیم. واقعاً دست دکترش درد نکند. از تخم خوب و مرغوبی برای کشت استفاده کرده است!
سلفی محمدرضا غفاری و آناهیتا افشار سر کار جدیدشان. جزئیات دیگری از این کار در دسترس نیست.
خودِ حامد میرباقری هم باورش نمیشد که یکی از مخاطبینِ برترین ها عکس درخواستی از او خواسته است، همانطور که میبینید در شوک است و دارد برای هضم این موضوع تلاش میکند.
آقا مهدی مهدوی کیا یک فروشگاه برند پوشاک ورزشی افتتاح کرده است که این عکس مربوط به افتتاحیه خودمانی این فروشگاه است. با حضور کریم باقری، علی کریمی، یحیی گلمحمدی، برادرش هادی، امیرعلی دانایی، ادموند بزیک و سایر عزیزان و پیشکسوتان.
وقتی برای خواهر کوچکترت خواستگار آمده و از بالای پنجره با ناامیدی میهمان ها را دید میزنی و به آینده ای تاریک فکر میکنی.
کامبیز دیرباز، وقتی که دارد برنامه 90 را تماشا میکند و چهار رقم آخر شماره موبایلش با شماره برنده شده در قرعه کشی برنامه 90 یکی است. (البته لحظاتی بعد میبیند که سه رقم اول شماره ها تفاوت دارد و صورتش به حالت دیفالت باز میگردد.)
کپشن پیشنهادی ما برای این عکس فرزاد فرزین: “راه موفقیت از پولِ بابا نشأت گرفته و به کالیفرنیا ختم میشود.”
هانی و هانای نازنین، فرزندان کاپیتان فقید پرسپولیس در حال بازی در یک پارک.
سلفی شبنم فرشادجو در کنار فرهاد آئیش و شقایق فراهانی. برخی عکس ها ما را به این نتیجه میرساند لمینیتِ دندان آنقدر ها هم که آن را می کوبیم، بد نیست. برخی اوقات خیلی هم خوب است!
این پسرک رشید و قهرمان که دستش به عنوان پیروز مسابقه بالا رفته است، ابوالفضل نام دارد و مدال آورِ تیم کشتی نونهالان ایران است. ابوالفضل این روز ها در حال جنگ با غول بی رحمِ سرطان است و برای شکست دادن آن به دعاهای همه شما عزیزان اختیاج دارد. به قولِ سیدمهدی ما منتظرِ دلاوری های تو می‌مانیم. زودتر خوب شو.
سارا منجزی در حال گشت و گذار در یک بازار سنتی بود که این چادر چشمش را گرفت. آن را سرش کرد و این عکس را گرفت و به اشتراک گذاشت، سپس چادر را سر جایش گذاشت و به گشت و گذارش در بازار ادامه داد.
مهدی مقدم و یک بچه شیر. مهدی جان خوب موقعی سراغ این فسقلی رفته ای، یک سال دیرتر به سراغش میرفتی احتمالاً جایتان در عکس عوض میشد.
روز گذشته تولد علی طباطبایی بازیگر فقید سینما و تلویزیون بود. تولدت مبارک علی جان. ما هیچگاه فراموشت نکرده ایم.
افسانه خانم بایگان، یکی از مدعیان اصلی کسب مجوز نمایندگی فروش قالی کرمان در تهران.
اردلان شجاع کاوه، بازیگر، گوینده، دوبلور و مجری باسابقه کشورمان به همراه همسر محترم در حاشیه اکران خصوصی فیلم “نیمه شب اتفاق افتاد”. خود اردلان هم بعضی وقت ها نقشی که در سریال یوسف پیامبر بازی کرده بود را بیاد می آورد و با یک لبخندِ ریز،

 

سرش را به حالت “اون دیگه چی بود” آرام تکان می‌دهد. البته آن سریال از این قبیل نقش ها کم نداشت که بدون اشاره بیشتر از آنها میگذریم!
مهدی جان یا نعوذ باالله طِیُ الارض می‌کنی، یا با عکس های آرشیوی سرِکارمان گذاشته ای! وگرنه امکان ندارد پریشب در فروشگاهِ رضا گلزار در قلهک باشی و دیروز عصر در شرقِ سوئد!
تا باشد از این ماموریت ها باشد آقا نیما! راستی در آنجا اوضاع کباب و سیخ و جوجه چطور بود؟ غذای ایرانی راحت پیدا میشد؟!
فرماندار ایالتِ تگزاس لحظاتی پیش بیانیه انحلال این ایالت را طی یک کنفرانسِ خبری قرائت کرد. جان وِین هم یک بار دیگر چشم از جهان فرو بست.
خشایار اعتمادی و دختر عزیزش در حاشیه یک مراسم. خشایار هم که مثل دیوارِ آفتاب خورده هر روز دارد کمرنگ تر از دیروز میشود.
سلفی استوریِ نرگس محمدی، با محوریت یک حلقه ی طلایی که اسمش را روی آن نوشته اند، میخواهند بیایند و آن را دستش بکنند تا به سلامتی برود توی سرنوشتِ آن دوست عزیز.
عکسی دیدنی که امیر نوری از سال های دور سینما و تلویزیون به اشتراک گذاشته است. زمانی که کودکیِ خود را به کار و آموختنِ کمدی در کنار استاد رضا ژیان، حمید جبلی و سایر عزیزان میگذراند. کپشن عکس هم که مثل همیشه عالی است.
با حواشی ایجاد شده برای کیانوش رستمی در تیم ملی وزنه برداری، او تصمیم گرفته رشته ورزشی خود را عوض کند در المپیکِ توکیو در رشته اسب سواری رقابت کند.
احتیاط کنید، چون احتمال سوختن گوشی و یا جِر خوردنِ صفحه مانیتور و یا تبلت تان حین خواندن این شوخیِ خنده دارِ افسانه چهره آزاد وجود دارد.
با این سلفی استوریِ سجاد افشاریان که او را در گریمِ یک نمایش نشان میدهد، مطلب امروز را هم به پایان می بریم. شبتان خوش.

 برترین ها 

 

 

عکسهای بازیگران و خبرهای داغ از ستاره های ایران (136)